Skip to main content

Aanmelden

en contact

Aanmelden

en contact

Aanmelden

en contact

achtergrondvlak

Je bent aangemeld door
een verwijzer. En nu?

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we jou en je ouders het aanmeldformulier in te vullen. Daarop geef je aan wat de reden van de aanmelding is. Ook vragen we om extra informatie en toestemming om je gegevens te delen met hulpverleners binnen Hyperionhelpt. De extra informatie hebben we nodig om te kunnen bepalen welke hulp en/of welke behandelaar het best aansluit bij jouw vraag. We nemen daarna contact met jou en je ouders op voor een afspraak.

download-aanmeldformulier

Veilig
versturen

Vul het formulier in en stuur het naar aanmelden@hyperionhelpt.nl. We raden aan het om het veilig te versturen via Zivver. Klik hier voor meer informatie over Zivver.

achtergrondvlak

Je bent aangemeld door
een verwijzer. En nu?

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we jou en je ouders het aanmeldformulier in te vullen. Daarop geef je aan wat de reden van de aanmelding is. Ook vragen we om extra informatie en toestemming om je gegevens te delen met hulpverleners binnen Hyperionhelpt. De extra informatie hebben we nodig om te kunnen bepalen welke hulp en/of welke behandelaar het best aansluit bij jouw vraag. We nemen daarna contact met jou en je ouders op voor een afspraak.

download-aanmeldformulier

Veilig
versturen

Vul het formulier in en stuur het naar aanmelden@hyperionhelpt.nl.
We raden aan het om het veilig te versturen via Zivver. Klik hier voor meer informatie over Zivver.

Je bent aangemeld door
een verwijzer. En nu?

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we jou en je ouders het aanmeldformulier in te vullen. Daarop geef je aan wat de reden van de aanmelding is. Ook vragen we om extra informatie en toestemming om je gegevens te delen met hulpverleners binnen Hyperionhelpt. De extra informatie hebben we nodig om te kunnen bepalen welke hulp en/of welke behandelaar het best aansluit bij jouw vraag. We nemen daarna contact met jou en je ouders op voor een afspraak.

download-aanmeldformulier

Veilig versturen

Vul het formulier in en stuur het naar aanmelden@hyperionhelpt.nl.
We raden aan het om het veilig te versturen
via Zivver. Klik hier voor meer informatie
over Zivver.

Je bent aangemeld door
een verwijzer. En nu?

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we jou en je ouders het aanmeldformulier in te vullen. Daarop geef je aan wat de reden van de aanmelding is. Ook vragen we om extra informatie en toestemming om je gegevens te delen met hulpverleners binnen Hyperionhelpt. De extra informatie hebben we nodig om te kunnen bepalen welke hulp en/of welke behandelaar het best aansluit bij jouw vraag. We nemen daarna contact met jou en je ouders op voor een afspraak.

download-aanmeldformulier

Veilig versturen

Vul het formulier in en stuur het naar aanmelden@hyperionhelpt.nl.
We raden aan het om het veilig te versturen
via Zivver. Klik hier voor meer informatie
over Zivver.

Maak kennis
met ons

aanmeldteam

Brenda

“Kinderen die gezien worden en zelfvertrouwen krijgen voelen zich goed!”

Jarenlang heb ik in het basisonderwijs gewerkt. Als leerkracht, als leescoach, als mentor voor studenten en later als dyslexiespecialist. Met veel plezier heb ik bijgedragen aan de ontwikkeling van jonge kinderen.

Het werk als aanmeldcoördinator bij Hyperionhelpt sluit hier mooi op aan. Ik woon in de omgeving, ben zelf moeder van drie kinderen, en weet hoeveel zorgen je kunt hebben als het even niet goed gaat met je kind.

Bij Hyperionhelpt werken we met een klein enthousiast team. De lijnen zijn kort en we weten wat er speelt. Goed contact met mijn collega’s vergroot mijn werkplezier. En goed contact met de cliënten is net zo belangrijk. Dat zorgt ervoor dat iedereen de juiste hulp krijgt op de beste plek.

Karin

“Luisteren kan zoveel zeggen!”

Ik ben een geboren en getogen ‘Haarlemse mug’ en kan op de fiets naar mijn werk.

In mijn vrije tijd werk ik al vele jaren als vrijwilliger bij de Kindertelefoon waar kinderen vertrouwelijk en anoniem over alles kunnen praten: stress, verdriet, als het thuis (even) niet zo fijn is, maar ook over leuke dingen. Ik kan goed luisteren en meedenken over passende oplossingen.

Na mijn hbo-opleiding heb ik vele verschillende administratieve functies gehad. Nu werk ik met plezier bij Hyperionhelpt. Sinds een paar jaar studeer ik psychologie aan de Open Universiteit Amsterdam.

In mijn vrije tijd houd ik ervan te sporten, wandelen, lezen en met familie en vrienden gezellig af te spreken.

Shirley

“Door naar elkaar om te kijken, vragen te stellen en te luisteren kun je het verschil maken.”

Al heel wat jaren woon ik samen met mijn gezin in Velsen. Voor ons een fijne plek, dicht bij Haarlem en bij het strand. Ideaal om er in mijn vrije tijd op uit te gaan met gezin, familie of vrienden. Ook lees, wandel en fotografeer ik graag.

Ik heb verschillende functies binnen de overheid gehad waarbij ik met en voor jeugd werkte. Door dit werk, mijn opgroeiende kinderen en vrijwilligerswerk op de scholen van mijn kinderen weet ik hoe belangrijk het is om met elkaar in verbinding te zijn.

Met veel plezier werk ik bij Hyperionhelpt. Met mijn werk hoop ik bij te kunnen dragen aan verbinding en samenwerking in jeugdhulp, zodat jongeren en gezinnen passende hulp krijgen.

Algemene
vragen

Stel bij voorkeur je vraag per email: aanmelden@hyperionhelpt.nl.
We zullen je vraag binnen 24 uur beantwoorden.

Complimenten
en klachten

Natuurlijk doen de medewerkers van Hyperionhelpt hun best om goede zorg en begeleiding te leveren. Wij genieten dan ook van complimenten. Maar we horen ook graag jouw suggesties voor verbeteringen.

Als er iets gebeurt waar je niet tevreden over bent, laat ons dit dan direct weten. Het is belangrijk voor jou én voor ons dat je dit snel bespreekt met de medewerker die erbij betrokken is. Ook kun je altijd praten met de locatiemanager van de plek waar de zorg wordt gegeven. Mocht je er met de medewerker en/of locatiemanager niet uitkomen, mail dan naar info@hyperionhelpt.nl

Externe klachtencomissie

We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Als we er samen niet uitkomen, dan hebben de beroepsverenigingen waarbij we zijn aangesloten een officiële klachtenprocedure. We zijn aangesloten
bij Klachtenportaal Zorg.

Contact